Realizacja strony internetowej dla firmy farmaceutycznej to spore wyzwanie, ale też szansa na stworzenie skutecznego kanału dystrybucji treści skierowanych do środowisk medycznych i ostatecznie pozyskania kontaktów. Należy pamiętać, że użytkownicy to specyficzna grupa, której treści należy podać w sposób nie tylko atrakcyjny i wygodny, ale przede wszystkim w formule specjalistycznej.
Przede wszystkim takie, które zagwarantują profesjonalny wizerunek oraz wiarygodność firmy. Strony, które będą przyciągać wiedzą merytoryczną w postaci artykułów czy możliwością komunikacji między specjalistami.
Intuicyjny, prosty i czytelny landing page z klarownym przekazem, który będzie dla każdego użytkownika zrozumiały i dający szybkie odpowiedzi.
Profesjonalne, zgodne z komunikacją wizualną firmy, w pełni responsywne strony internetowe, dzięki którym można zaprezentowac obszar działalności.
Bogate w treści specjalistyczne serwisy, często dostępne wyłącznie dla pracowników służby zdrowia rejestrujących się po aktywnym NPWZ.
Skupione na promocji wyznaczonych produktów oferowanych przez firmę. Często wspomagane emisją webinarów, warsztatów czy kursów specjalistycznych.
Sklepy internetowe zawierające w ofercie produkty farmaceutyczne, zdrową żywność, środki higieny osobistej a także kosmetyki.
Coraz bardziej popularne w ostatnim czasie blogi prowadzone przez influencerów, którzy publikują treści edukacyjne związane ze zdrowiem.
Nasz zespół wspierany jest przez grupę programistów, grafików i copywriterów. Dzięki temu nie istnieje projekt, którego nie możemy się podjąć.