Telemarketing

Telemarketing to przede wszystkim rozmowa.
Telemarketing to wykonywana przez wyspecjalizowane Call Center usługa interaktywnego kontaktu z Klientem poprzez rozmowy telefoniczne. Jego zastosowanie jest równie szerokie, jak szeroka jest tematyka codziennych rozmów.

Nieocenione zalety.
Telemarketer działa dynamicznie i reaguje adekwatnie do sytuacji. Dopasuje rozmowę do płci rozmówcy, jego zasobów pojęciowych, nastroju, zainteresowań a nawet charakteru. Dzięki temu podtrzyma rozmowę i tak ją ukierunkuje, aby osiągnąć wyznaczony cel.

Efektywność kontrolowana.
Rozmowy są nagrywane, analizowane i precyzyjnie raportowane. Pozwala to na ocenę efektywności oraz na zdobycie bezcennych informacji dodatkowych, często inspirujących do nowych projektów i wdrożeń.

Skuteczność i korzyści płynące z telemarketingu.
Telemarketing jest narzędziem niezwykle skutecznym, zarówno przy promocji towaru, usługi bądź marki, jak i przy obsłudze Klienta, konkursach, sondażach i pozyskiwaniu informacji. Świetnie sprawdza się przy tworzeniu wizerunku Firmy, która realnie interesuje się opinią swoich Klientów.
Blackbird oferuje przygotowanie pełnej strategii telemarketingowej. Określimy grupę docelową, dobierzemy bazę teleadresową (B2B lub B2C) i wykonamy wnikliwą analizę raportów.