Sampling

Zanim kupisz - wypróbuj.
Sampling to oferowanie grupie potencjalnych Klientów możliwości sprawdzenia walorów towaru poprzez udostępnianie darmowych próbek.

Klienci to lubią.
Sampling jest niezwykle skutecznym, chociaż pracochłonnym i dość kosztownym, sposobem pozyskania Klientów i promowania nowych produktów. Jest bodaj najbardziej lubianą przez Klientów, i przez to nadzwyczaj skuteczną, metodą promowania produktów.

Pułapki samplingu.
Źle dobrane miejsce i czas samplingu oraz nietrafiona grupa docelowa - to powszechne błędy związane z tą metoda promocji. Zła strategia samplingu łatwo może zamienić się w bardzo kosztowne rozdawnictwo próbek, nie przekładając się na wzrost sprzedaży.

Jak uniknąć błędów.
Prawidłowo i skutecznie wykonany sampling zawsze przynosi wymierne korzyści. Ze względu na spore koszty przygotowania próbek oraz ich rozdysponowania prawidłowo dobranej grupie potencjalnych Klientów, należy tu polegać wyłącznie na specjalistycznych firmach.

Sampling od A do Z.
Blackbird oferuje przygotowanie pełnej strategii samplingowej. Dobierze miejsce, czas i adresatów samplingu tak, aby był on naprawdę skuteczny. Wykonujemy kompletną obsługę kampanii samplingowych - od doboru bazy danych przez konfekcjonowanie, insertowanie, wysyłkę aż po obsługę zwrotów i pełne raportowanie jej przebiegu.