Obsługa konkursów

Rola konkursów.
Konkursy to doskonała okazja do autopromocji oraz do pozyskania danych potencjalnych Klientów. Cele te należy zawsze łączyć.

Zanim ogłosisz regulamin.
Organizując konkurs należy określić sobie jasno cel jaki chcemy osiągnąć. W zależności od typu konkursu, jego reguł i rodzaju nagrody wyselekcjonujemy bowiem różne grupy docelowe.

Przemyśl rodzaj nagrody.
Nagroda finansowa przyciągnie grupę najmniej sprecyzowaną, ale rozległą. Sprawdzi się przy tworzeniu powszechnego wizerunku stabilnej i silnej firmy oraz utrwaleniu pozycji marki. Nagrody rzeczowe, odpowiednio dobrane, zainteresują zwykle mniejszą ilość odbiorców, ale precyzyjniej nam ich określą.

Nagroda to nie wszystko.
Im większy rozmach konkursu - tym większej wymaga pracy na zapleczu. Dotyczy to zarówno działań reklamowych jak i obsługi potencjalnych uczestników.

Obsługa zaplecza konkursowego.
Oferujemy pełną obsługę zaplecza konkursowego, w tym mailing pocztowy, mailing elektroniczny promocyjno-informacyjny, obsługę telefoniczną oraz rejestrację odpowiedzi, segregację, wysyłkę nagród i obsługę ewentualnych zwrotów.