M-Marketing

48 milionów telefonów.
Według badań GUS (06/2011) mamy w Polsce ponad 48 milionów czynnych telefonów komórkowych, a zdecydowana większość Polaków odczytuje wiadomość natychmiast po jej otrzymaniu. Ta wiedza stała się podstawą do powstania M-marketingu, czyli wysyłaniu wybranej grupie docelowej odpowiednio przygotowanych wiadomości reklamowych za pomocą telefonii komórkowej.

Pakiety SMS.
Dostępność tanich pakietów SMS czyni M-marketing skutecznym, ekonomicznym narzędziem komunikacji. Sprawdza się w promocjach, kampaniach reklamowych, w przeprowadzaniu ankiet i konkursów.

Natychmiastowa reakcja.
Czas wysłania wiadomości jest niemal tożsamy z jej odczytaniem, co ma znaczenie zwłaszcza przy wyprzedażach i krótkotrwałych promocjach towarów powszechnego użytku (FMCG).

Skuteczność kontrolowana.
Oferta Blackbird dotyczy pełnego spektrum usług z zakresu M-marketingu. Określimy grupę docelową, przygotujemy strategię czasową oraz treść wiadomości i zapewnimy jej rozesłanie w formie SMS (wiadomość tekstowa do 160 znaków), MMS, plików dźwiękowych lub animacji Flash.