Direct mail

Ludzie listy piszą.
Direct Mail to spersonalizowane (imienne) treści reklamowe w formie naśladującej tradycyjną korespondencję prywatną. Jest wykorzystywany do promowania nowych produktów i usług, do budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz tworzenia programów lojalnościowych.

Pułapka amatorszczyzny.
Korespondencja postrzegana jest jako coś bardzo osobistego, dlatego Direct Mail wymaga szczególnej dbałości o treść, formę i dobór adresatów. Źle skonstruowana treść lub nieprawidłowo dobrany adresat może uczynić mailing tradycyjny nie tylko nieskutecznym, ale wręcz szkodliwym.

Sztuka pisania listów.
List powinien być ciekawy i zrozumiały. Powinien też jasno wskazywać korzyści, jakie niesie oferta i określać oczekiwane działania Klienta w celu ich uzyskania. Zdecydowanie radzimy zaufać tu profesjonalistom.

Piszemy, kopertujemy i wysyłamy.
Blackbird świadczy pełną usługę w zakresie Direct Mailingu. Określamy grupę docelową, przygotowujemy spersonalizowane treści, projekty graficzne listów, gadżety reklamowe. Dobieramy bazę adresową, kopertujemy, wysyłamy i obsługujemy korespondencję zwrotną.